Camping Negenduust

Kom mee kamperen voor betaalbaar wonen!

De PVDA maakt van betaalbaar wonen voor élke Gentenaar de inzet van deze verkiezingen. Op woensdag 10 oktober slaan we onze tenten op voor het Gentse stadhuis. Vergeet je slaapzak en matje niet!

We nodigen je graag uit om 19u op de Speakers Corner aan het tentendorp.

PVDA-lijsttrekker Tom De Meester laat Gentenaars aan het woord over de wooncrisis. Met straffe getuigenissen uit de Bernadettewijk en andere sociale woonwijken, verhalen over discriminatie op de huurmarkt, de zoektocht van alleenstaande ouders naar een betaalbare woning, en veel meer.

Be there!

Locatie: Stadhuis (kant Stadshal)
Datum: woensdag 10 oktober 2018
Tijdstip: 19u00

WANNEER
10 oktober 2018 om 19u00 - 22u00
WAAR
Stadhuis (kant Stadshal)
Botermarkt 1
Gent 9000
Google map en route

Kom je?

Door dit formulier te verzenden verklaar je je akkoord dat de PVDA de door jou verstrekte gegevens bijhoudt om je naargelang je interesses op de hoogte te houden van standpunten en activiteiten van de PVDA. Je kunt die gegevens opvragen, laten verbeteren en laten verwijderen. Dat kan per e-mail naar pvda@pvda.be, of per brief naar PVDA, M. Lemonnierlaan 171, 1000 Brussel. Als je vindt dat we je persoonsgegevens op een onrechtmatige manier verwerkt hebben, kun je een klacht indienen bij de Privacycommissie. Meer over het privacybeleid van de PVDA: www.pvda.be/privacy.

Schrijf als eerste een commentaar

Gelieve je mail te bekijken voor een link om je account te activeren.