Vijf redenen waarom je NU je ticket voor ManiFiesta moet kopen

Nog vijf weken en het is ManiFiesta o’clock! Op 17 en 18 september organiseren we in Oostende het meest solidaire festival van het land. Zee, muziek, debatten en sfeeeeeeeer! Vorig jaar waren we met 15.000. Dit jaren willen we nog beter doen! En daarom willen we je vragen om deze week nog je ticket te kopen. Waarom?

1. Wij zijn met meer!

Solidariteit is altijd sterker dan haat. Op 28 augustus organiseren neonazi’s en extreemrechts het festival Frontnacht in Ieper. Gaan wij met meer zijn op ManiFiesta? You bet!

2. Waarom uitstellen?

De zomer is hét ideale moment om aan je goede voornemens te beginnen. Stop met dat uitstelgedrag en koop NU je ticket. Je weet dat je toch zal komen! ;)

3. De prijs!

ManiFiesta is niet alleen het solidairste festival, maar ook bij de goedkoopste. Tot het einde van deze maand geniet je nog van het early bird tarief! Voor een weekend vol politiek, debatten, feest, muziek en kameraadschap betaal je maar 25 euro! Pssst, een dagticket heb je al voor 15 euro.

4. Je bent niet alleen

Al meer dan 5.000 mensen kochten hun ticket. Daar zitten je vrienden, collega’s, familie en kameraden bij. Die wil je toch niet missen? Laat ze niet wachten, en koop nu al je ticket voor de fijnste ontmoeting van het jaar.

5. De ongelooflijke line up!

Stikstof, Ahed Tamimi, Jeremy Corbyn, Magic System … Ze staan op jou te wachten. Die gasten willen niets liever dan je vol energie pompen!

6. BONUS

Kan je er zelf niet bij zijn? Doe iemand een weekendje solidariteit cadeau. Daarmee doe je iemand die het minder breed heeft een gratis ticket cadeau en help je het festival toegankelijk te houden voor iedereen. Koop je solidariteitsticket door 15 of 25 euro te storten op BE55 0018 7772 0744 met de boodschap “Solidariteitsticket MF”.

Hoe geraak je aan je tickets?

OF In twee kliks bestel je ze zelf online.

OF Bel ons secretariaat (09 329 87 06) of neem contact op met iemand van de PVDA in je buurt en we komen je tickets meteen binnensteken.

OF Kom je ticket bij ons op het secretariaat ophalen adres en openingsuren.