Verkiezingsdebat Gents Milieufront : De toekomst van wonen

Hoe en waar gaan wij Wonen in de toekomst? Waar moet de stad verdichten? Hoe zorgen we ervoor dat elke Gentenaar in een betaalbare en kwaliteitsvolle woning woont? Hoe rijmen we verdichting met groen voor elke Gentenaar? Moet de stad meer investeren in haar deelgemeenten?
Tom De Meester (PVDA), Mieke Van Hecke (CD&V), Anneleen Van Bossuyt (NVA), Sven Taeldeman (sp.a), Tine Heyse (Groen) en Christophe Peeters (Open Vld) gaan met elkaar in debat op zoek naar een antwoord op bovenstaande vragen.
De Gentse stadsbouwmeester, Peter Vanden Abeele, schetst als inleiding de uitdagingen op vlak van wonen in Gent. Stijn Oosterlynck, socioloog van de Universiteit Antwerpen, zal na het debat de conclusies trekken.
We verwachten een boeiend en pittig debat op de vooravond van spannende verkiezingen!
Inschrijven is verplicht en kan via deze link.

WANNEER
6 september 2018 om 20u00 - 22u30
WAAR
Minard
Romain Deconinckplein 2
Gent 9000
Google map en route

Kom je?

Door dit formulier te verzenden verklaar je je akkoord dat de PVDA de door jou verstrekte gegevens bijhoudt om je naargelang je interesses op de hoogte te houden van standpunten en activiteiten van de PVDA. Je kunt die gegevens opvragen, laten verbeteren en laten verwijderen. Dat kan per e-mail naar pvda@pvda.be, of per brief naar PVDA, M. Lemonnierlaan 171, 1000 Brussel. Als je vindt dat we je persoonsgegevens op een onrechtmatige manier verwerkt hebben, kun je een klacht indienen bij de Privacycommissie. Meer over het privacybeleid van de PVDA: www.pvda.be/privacy.

Schrijf als eerste een commentaar

Gelieve je mail te bekijken voor een link om je account te activeren.