Maak parkeren betaalbaar voor alle Ledebergenaars

Heb jij ook al gemerkt hoe het parkeren in je buurt steeds moeilijker wordt? We zien de heraanleg van straten en pleintjes en telkens blijken er parkeerplaatsen te verdwijnen. En toch is Ledeberg de laatste jaren aan het verjongen en komen er dus wagens bij. We verspillen allemaal tijd en brandstof met het zoeken naar een standplaats, sommige mensen zien er zelfs hun bezoekers door wegblijven.

Nochtans is er een oplossing. De parkeertoren nabij Speurder, die in aanbouw is, kan ons parkeerprobleem grotendeels opvangen. Helaas besliste men om alle gebruikers van de toren te doen betalen. Ook de buurtbewoners die een deel van de toren zullen mogen gebruiken zullen moeten betalen. 500 euro per jaar, klinkt het momenteel. De lokale PVDA-afdeling verzet zich samen met de buurt tegen deze absurd hoge prijs en vraagt om de toren gratis beschikbaar te maken voor alle buurtbewoners. De parkeerdruk moet omlaag, samen kunnen we daar voor zorgen, teken daarom de petitie.

237 ondertekenaars, op naar 250!

Teken jij ook?

Velden met een * zijn verplicht.

Doe je mee?