Kopstukkendebat Humanistisch-Vrijzinnige Vereniging

Georganiseerd door het Humanistisch Verbond Gent i.s.m. VC Geuzenhuis, Vermeylenfonds en Willemsfonds.

Op 14 oktober kiezen de Gentenaars een nieuw stadsbestuur. Mobiliteit, energie, duurzaamheid, betaalbaar wonen, een zinvol cultuurbeleid…de uitdagingen zijn er, de oplossingen liggen niet voor de hand.

Waar staan de Gentse partijen voor, en hoe denken ze over deze stadsthema’s? Kom naar het verkiezingsdebat en trek geïnformeerd naar de stembus.

Sprekers:
Stephanie D’Hose (Open VLD), Karlijn Deene (N-VA), Tom De Meester (PVDA), Annelies Storms (sp.a), Mieke Van Hecke (CD&V), Zeneb Bensafia (Groen)

Moderator:
Karel Van Keymeulen

Info en inschrijving: hvv.gent@geuzenhuis.be // Brigitte Walraeve, T 09 220 80 20
Deelname: gratis

WANNEER
20 september 2018 om 19u30 - 23u00
WAAR
Geuzenhuis
Kantienberg 9
Gent 9000
Google map en route

Kom je?

Door dit formulier te verzenden verklaar je je akkoord dat de PVDA de door jou verstrekte gegevens bijhoudt om je naargelang je interesses op de hoogte te houden van standpunten en activiteiten van de PVDA. Je kunt die gegevens opvragen, laten verbeteren en laten verwijderen. Dat kan per e-mail naar pvda@pvda.be, of per brief naar PVDA, M. Lemonnierlaan 171, 1000 Brussel. Als je vindt dat we je persoonsgegevens op een onrechtmatige manier verwerkt hebben, kun je een klacht indienen bij de Privacycommissie. Meer over het privacybeleid van de PVDA: www.pvda.be/privacy.

Schrijf als eerste een commentaar

Gelieve je mail te bekijken voor een link om je account te activeren.