Kom naar onze nieuwjaarsdrink op 24 januari!

We wensen jou en al wie je dierbaar is graag een gelukkig, gezond en solidair 2020. Om het nieuwe jaar samen feestelijk in te zetten, nodigen we je van harte uit op onze nieuwjaarsreceptie.

Wat een jaar was 2019. De PVDA werd met 42 parlementsleden één van de winnaars van de verkiezingen. Dankzij de acties van de Witte Woede werd ons voorstel om 67 miljoen euro extra vrij te maken voor de zorg goedgekeurd door het parlement. Onze burgerwet voor een minimumpensioen van 1.500 euro heeft al meer dan 100.000 handtekeningen. En het sociaal protest tegen de Vlaamse regering draait op volle toeren. Op naar 2020! We klinken samen op een strijdvaardig jaar.

Traditiegetrouw reiken we de Nie Pleuje Trofee uit. Wie verdient het? Stem voor jouw kandidaat op gent.pvda.be/niepleuje2019.

Op het programma:

• Tom De Meester, volksvertegenwoordiger en voorzitter PVDA Oost-Vlaanderen
  • Maria Vindevoghel, Sabena-arbeidster en kersverse PVDA-verkozene in het federaal parlement
  • Uitreiking Nie Pleuje Trofee 2019
  • Special guest van de Franse vakbond CGT
  • Optreden van zanger-gitarist Derek en top-accordeonist Rony Verbiest
  • Kinderanimatie
  • en nog meer verrassingen…

We trakteren jullie graag op een natje en een droogje :-)

Laat even weten met hoeveel personen je komt. Inschrijven kan via e-mail: oost-vlaanderen@pvda.be of SMS: 0473 21 37 09.

Tot dan?

Tom De Meester