Ivago, De Helden van Gent

Midden in de hittegolf legden de vuilnisophalers in Gent het werk neer. Extra zware rondes, een stuitend gebrek aan respect... zo kan het niet langer. Ontmoet Yuksel Kalaz, ACV-delegee en PVDA-kandidaat in Gent. Over de staking, over managers die in hun bureau met airco geen last hebben van de hitte en over een stadsbestuur dat stakingen breekt door over te gaan tot opeisingen.

WANNEER
8 september 2018 om 14u00 - 15u00
WAAR
Manifiesta, Provinciale Tent Oost-Vlaanderen
Kapelstraat 76
Bredene 8450
Google map en route

Kom je?

Door dit formulier te verzenden verklaar je je akkoord dat de PVDA de door jou verstrekte gegevens bijhoudt om je naargelang je interesses op de hoogte te houden van standpunten en activiteiten van de PVDA. Je kunt die gegevens opvragen, laten verbeteren en laten verwijderen. Dat kan per e-mail naar pvda@pvda.be, of per brief naar PVDA, M. Lemonnierlaan 171, 1000 Brussel. Als je vindt dat we je persoonsgegevens op een onrechtmatige manier verwerkt hebben, kun je een klacht indienen bij de Privacycommissie. Meer over het privacybeleid van de PVDA: www.pvda.be/privacy.

Schrijf als eerste een commentaar

Gelieve je mail te bekijken voor een link om je account te activeren.