Gidswandeling Brugse poort & Glühwein Apéro

Van beruchte fabrieksbuurt tot levendige en diverse woonwijk… de Brugse Poort heeft de afgelopen 200 jaar niet stilgestaan. Een aandachtige speurneus kan in het straatbeeld nog heel wat herinneringen aan dat rijke verleden ontdekken... Gediplomeerd gids van de Stad Gent Marc De Bodt toont ons dit stukje Gentse geschiedenis. Niet te missen!

We eindigen de wandeling met een hartverwarmend drankje en hapje.

Gidswandeling: 16 uur, Fonteineplein, Gent. Duur: ca. 60 minuten.
Glühwein Apero: vanaf 17 uur, Fonteineplein
Breng huisgenoten, kinderen, vrienden, familie mee!

Gratis, maar schrijf je in via 0473/83.28.96 of via dit formulier:https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSd_oYKv6xaafpFXjBMJpDYKtDmJjEQ_-XyoezbMKZ_xFVoBpw/viewform?usp=sf_link
Vermeld met hoeveel je komt.

Met de PVDA lanceren we ook een Grote Bevraging, waarin we bij onze medebewoners peilen naar wat er leeft in onze stad. Vulde jij zelf al zo’n enquête in?
Je kan de bevraging online invullen op gent.pvda.be/bevraging of ze bestellen via gent@pvda.be
Praat ook met vrienden, familie of collega’s en vraag hen er ook eentje in te vullen. Het is echt belangrijk!

Elke enquête is goud waard. Enne… niet alleen goud, maar ook: Glühwein (of chocomelk)! ;-) Neem je ingevulde enquêtes mee (je krijgt ze binnenkort in de brievenbus) en ruil ze in voor een glaasje Glühwein of chocolademelk.

WANNEER
9 december 2017 om 16u00 - 19u00
Lyvia

Kom je?

Door dit formulier te verzenden verklaar je je akkoord dat de PVDA de door jou verstrekte gegevens bijhoudt om je naargelang je interesses op de hoogte te houden van standpunten en activiteiten van de PVDA. Je kunt die gegevens opvragen, laten verbeteren en laten verwijderen. Dat kan per e-mail naar pvda@pvda.be, of per brief naar PVDA, M. Lemonnierlaan 171, 1000 Brussel. Als je vindt dat we je persoonsgegevens op een onrechtmatige manier verwerkt hebben, kun je een klacht indienen bij de Privacycommissie. Meer over het privacybeleid van de PVDA: www.pvda.be/privacy.

Schrijf als eerste een reactie

Gelieve je mail te bekijken voor een link om je account te activeren.