Bedankingsfeest! Kom mee vieren

Zonder jou en de vele anderen, zou het nooit mogelijk geweest zijn!

Merci, Merci, duust keer merci.
Zo een geweldige ploeg van leden en vrijwilligers die ons dit fantastisch verkiezingsresultaat in Gent hebben bezorgd. Om dat toch even in de verf te zetten willen we samen met jou, je vrienden en familie nog een glas drinken om onze overwinning te vieren en bieden we jullie deze fijne avond aan.

Ik nodig je uit op zaterdagavond 8 december voor ons groot overwinnings- en bedankingsfeest.

Programma

We verwelkomen jullie graag met een glas om 19u30. De bekende Gentse 'Perfesser' Freek Neirynck trakteert ons eerst op een staaltje van zijn kritische humoristische proza en kondigt daarmee onze drie verkozenen aan die ook graag nog een woordje zeggen. We trakteren ook op een ferm optreden (hou onze facebook in de gaten voor de laatste updates) en we eindigen met DJ Pacha die het feest tot 2u zal laten duren.

Ben jij er ook graag bij die avond?
Laat het ons weten via gent@pvda.be zodat we genoeg dranken en hapjes kunnen voorzien.

Praktisch
Zaterdag 8 december van 19u30 tot 2u in de Fernandez-Zaal van ABVV Gent.

Ingang via de Meerseniersstraat.

WANNEER
8 december 2018 - 9 december 2018
WAAR
ABVV Gent, Fernandez-zaal
Vrijdagmarkt 9
Gent 9000
Google map en route
13 deelnemers
Jean-Paul Geerts Christine Jacobs Marnix Leuridon

Kom je?

Door dit formulier te verzenden verklaar je je akkoord dat de PVDA de door jou verstrekte gegevens bijhoudt om je naargelang je interesses op de hoogte te houden van standpunten en activiteiten van de PVDA. Je kunt die gegevens opvragen, laten verbeteren en laten verwijderen. Dat kan per e-mail naar pvda@pvda.be, of per brief naar PVDA, M. Lemonnierlaan 171, 1000 Brussel. Als je vindt dat we je persoonsgegevens op een onrechtmatige manier verwerkt hebben, kun je een klacht indienen bij de Privacycommissie. Meer over het privacybeleid van de PVDA: www.pvda.be/privacy.

Gelieve je mail te bekijken voor een link om je account te activeren.
  • Jean-Paul Geerts
    neemt met 1 personen deel 2018-12-07 20:18:20 +0100