Apéro + Messenger-party

Zet je Facebook open! De PVDA wil duizenden mensen bevragen over hun stad of gemeente. Met jouw hulp is dat zo geklaard. Chat met je Facebookvrienden en nodig hen uit om de bevraging in te vullen.
Omdat alleen ook maar alleen is, spreken we samen af in het café van de Vooruit. Neem je laptop of tablet mee, en samen nodigen we gedurende anderhalf uur al onze Gentse facebook-vrienden uit om de bevraging in te vullen. En omdat het vrijdag is drinken uiteraard ook samen een aperitief! ;-)

psst. Heb jij de grote bevraging van de PVDA nog niet ingevuld? Neem dan een kijkje op gent.pvda.be/bevraging

WANNEER
24 november 2017 om 18u00 - 19u30
WAAR
Kunstencentrum Vooruit
Sint-Pietersnieuwsstraat 23
Gent 9000
Google map en route

Kom je?

Door dit formulier te verzenden verklaar je je akkoord dat de PVDA de door jou verstrekte gegevens bijhoudt om je naargelang je interesses op de hoogte te houden van standpunten en activiteiten van de PVDA. Je kunt die gegevens opvragen, laten verbeteren en laten verwijderen. Dat kan per e-mail naar pvda@pvda.be, of per brief naar PVDA, M. Lemonnierlaan 171, 1000 Brussel. Als je vindt dat we je persoonsgegevens op een onrechtmatige manier verwerkt hebben, kun je een klacht indienen bij de Privacycommissie. Meer over het privacybeleid van de PVDA: www.pvda.be/privacy.

Schrijf als eerste een reactie

Gelieve je mail te bekijken voor een link om je account te activeren.