Solidair in Coronatijden

Deze corona-tijden bewijzen nogmaals hetgeen Doktor van het Volk Dirk Van Duppen bewezen heeft in zijn boek De Supersamenwerker: de mens is sociaal en solidair.

Tegen de individualistische ideologie van 'ieder voor zich' wordt de solidariteit van onderuit georganiseerd.

Sluit je aan bij het solidariteitsnetwerk van de PVDA Gent en maak deel uit van één (of meer) van de zes teams.

We willen de eerstelijnswerkers steunen en aanmoedigen. De werknemers in de prioritaire sectoren steken we een hart onder de riem, en helpen we te beschermen met mondmaskers. We willen de mensen die het meest in nood verkeren steunen. Voor onze ouderen willen we zorgen en het huiselijk geweld willen we helpen bestrijden.

Klik op één van de onderstaande links en kijk met welk(e) team(s) je wil meewerken. Geen talent voor bakken, dansen of naaien? Geen probleem! Elk team heeft ook een aantal bijkomende taken waar iedereen aan kan meehelpen.

Het Mondmasker Naald en Garen Team.

Het inzamelingsteam van producten voor daklozen, vluchtelingen en mensen in armoede.

Het team die de werknemers van de essentiële sectoren een hart onder de riem wil steken.

Het animatieteam dat naar de woonzorgcentra trekt.

Het bakteam dat taarten bakt voor de helden van de frontlinie (in de ziekenhuizen, woonzorgcentra, opvoedingsinstellingen, CAW’s)

Het team tegen intra-familiaal geweld

Schrijf als eerste een reactie

Gelieve je mail te bekijken voor een link om je account te activeren.

Doe je mee?