Lancering petitie : Durf kiezen voor gratis bus en tram

Zondag lanceren we een petitie voor gratis openbaar vervoer in Gent. Help ons veel handtekeningen ophalen!
Duinkerken en 20 andere Europese steden kiezen vandaag voor gratis bus en tram, om de luchtvervuiling drastisch aan te pakken.
Waar wacht het Gentse stadsbestuur nog op?
Gratis openbaar vervoer is haalbaar en betaalbaar: de inkomsten uit parkeermeters volstaan ruimschoots. Op koopzondagen rijden tram en bus nu al gratis, voor koopjesjagers en toeristen. Waarom kan dat niet dagelijks, voor alle Gentenaars?
Gratis openbaar vervoer is het beste alternatief voor fijn stof en files.

WANNEER
26 augustus 2018 om 11u00 - 12u30
WAAR
Korenmarkt
Gent 9000
Google map en route

Kom je?

Door dit formulier te verzenden verklaar je je akkoord dat de PVDA de door jou verstrekte gegevens bijhoudt om je naargelang je interesses op de hoogte te houden van standpunten en activiteiten van de PVDA. Je kunt die gegevens opvragen, laten verbeteren en laten verwijderen. Dat kan per e-mail naar pvda@pvda.be, of per brief naar PVDA, M. Lemonnierlaan 171, 1000 Brussel. Als je vindt dat we je persoonsgegevens op een onrechtmatige manier verwerkt hebben, kun je een klacht indienen bij de Privacycommissie. Meer over het privacybeleid van de PVDA: www.pvda.be/privacy.

Schrijf als eerste een commentaar

Gelieve je mail te bekijken voor een link om je account te activeren.