Kopstukkendebat Samenlevingsopbouw

Hoe ziet het huidige en toekomstige beleid van de stad Gent eruit voor burgers wiens stem we weinig horen? Is de stad voor iedereen zo progressief als we soms geloven?

In de aanloop naar de gemeenteraadsverkiezingen op 14 oktober organiseren Action Zoo Humain, CAMPO, Hart boven Hard Gent, Masala Gent, NTGent, Samenlevingsopbouw Gent en VictoriaDeluxe Vzw een uniek Gents politiek debat.

We geven het woord aan alleenstaande ouders, nacht- en productiearbeiders, minder mobiele senioren, jongeren met een etnisch-cultureel diverse achtergrond, inwoners van onze stad zonder stemrecht en (jonge) kunstenaars. Hun eigenwijze vragen leggen we voor aan de vertegenwoordigers van de diverse politieke partijen. We hopen op een avond vol scherpe en gedurfde antwoorden.

Met: Astrid De Bruycker, Bob Cammaert, Evita Willaert, Mieke Van Hecke, Nicolas Vanden Eynde en Tom De Meester.

Meer info: www.changez.be
GRATIS MITS RESERVATIE via www.campo.nu

WANNEER
9 oktober 2018 om 20u00 - 22u00
WAAR
Cafe Changez - Campo Nieuwpoort
Nieuwpoort 31
Gent 9000
Google map en route

Kom je?

Door dit formulier te verzenden verklaar je je akkoord dat de PVDA de door jou verstrekte gegevens bijhoudt om je naargelang je interesses op de hoogte te houden van standpunten en activiteiten van de PVDA. Je kunt die gegevens opvragen, laten verbeteren en laten verwijderen. Dat kan per e-mail naar pvda@pvda.be, of per brief naar PVDA, M. Lemonnierlaan 171, 1000 Brussel. Als je vindt dat we je persoonsgegevens op een onrechtmatige manier verwerkt hebben, kun je een klacht indienen bij de Privacycommissie. Meer over het privacybeleid van de PVDA: www.pvda.be/privacy.

Schrijf als eerste een commentaar

Gelieve je mail te bekijken voor een link om je account te activeren.