Kopstukkendebat Natuurpunt

Als afronding van onze ‘verkiezingscampagne’ organiseren we een verkiezingsdebat over natuur, bos en groen in Gent. Rudy Coddens (sp.a), Christophe Peeters (Open Vld), Tine Heyse (Groen), Gert Robert (N-VA), Stijn De Roo (CD&V) en Tom De Meester (PVDA) komen er hun visie, plannen en opmerkingen in verband met natuur, bos en groen in de stad uit de doeken doen. Ook jij kunt vragen stellen en opmerkingen formuleren.

Iedereen gratis welkom om 20u in Zaal Scala, Dendermondsesteenweg 163-165, Gent.

WANNEER
27 september 2018 om 20u00 - 23u00
WAAR
Zaal Scala
Dendermondsesteenweg 163
Gent 9000
Google map en route

Kom je?

Door dit formulier te verzenden verklaar je je akkoord dat de PVDA de door jou verstrekte gegevens bijhoudt om je naargelang je interesses op de hoogte te houden van standpunten en activiteiten van de PVDA. Je kunt die gegevens opvragen, laten verbeteren en laten verwijderen. Dat kan per e-mail naar pvda@pvda.be, of per brief naar PVDA, M. Lemonnierlaan 171, 1000 Brussel. Als je vindt dat we je persoonsgegevens op een onrechtmatige manier verwerkt hebben, kun je een klacht indienen bij de Privacycommissie. Meer over het privacybeleid van de PVDA: www.pvda.be/privacy.

Schrijf als eerste een commentaar

Gelieve je mail te bekijken voor een link om je account te activeren.